Po procesie wygenerowania podatków płatności należy dokonać bezpośrednio z konta bankowego, ponieważ system e-Księgowość nie jest jeszcze połączony z modułem transakcyjnym.


Po dokonaniu płatności za podatki lub faktury istnieje możliwość ręcznego dodania płatności.


W celu oznaczenia podatków jako zapłaconych należy: 

1. Przejść do zakładki Księgowość/ ZUS i Podatki, 


2. Nakierować kursor na ikonę trzech kropek i wybrać przycisk Rozliczenia

3. Wybrać odpowiednią formę płatności i datę

        4. zatwierdzić przyciskiem Dodaj płatność



Oznaczanie faktury sprzedaży jak i kosztowej odbywa się analogicznie. 


Poniżej instrukcja jak oznaczyć faktury sprzedaży jako zapłacone:


Istnieją dwa sposoby oznaczenia faktur sprzedaży jako zapłacone:

1. Oznaczenie jako: gotówka, przelew poprzez:

  • zaznaczenie faktury checkboxem
  • wybranie z Opcji zaawansowanych - Oznacz jako zapłacone



  • określenie formy płatności
  • wybranie przycisku Oznacz jako zapłacone



2. Dodanie płatności w formie gotówkowej, poprzez:

  • Najechanie kursorem na dokument i wybranie przycisku Rozliczenia



  • Zmiana formy płatności na gotówkę lub przelew
  • Ustawienie odpowiedniej daty
  • Zatwierdzenie przyciskiem Dodaj płatność



Faktury kosztowe należy oznaczyć jako zapłacone w zakładce Koszty/Faktury kosztowe.