W serwisie dostępnych jest osiem zakładek:
1. Start – Dostarcza najważniejsze dane księgowe oraz szybki dostęp do kluczowych funkcji, takich jak wystawienie szybkiej faktury. ,
2. Dokumenty – Służy do wgrywania skanów faktur kosztowych.
Dla użytkowników korzystających z pakietu obsługi księgowej zakładka umożliwia:
przekazywanie dokumentów do księgowej,
zarządzanie widocznością poszczególnych skanów (decyzja, które dokumenty mają być widoczne dla księgowej).
3. Fakturowanie – Moduł do:
- wystawiania faktur przychodowych,
- wyszukiwania i przeglądania faktur,
- zarządzania kontrahentami,
- podglądu statusów faktur: zapłacone, przeterminowane, oczekujące.
4. Monitoring płatności – Rozszerzenie modułu fakturowania, które umożliwia:
- kontrolę płatności za wystawione faktury,
- wysyłanie powiadomień do kontrahentów,
- przegląd największych dłużników i stopnia przeterminowania płatności,
- łączenie operacji bankowych z fakturami sprzedaży.
5. Koszty – Moduł do zarządzania fakturami kosztowymi, który umożliwia:
- przegląd opłaconych i nieopłaconych kosztów,
- łączenie operacji bankowych z fakturami kosztowymi.
6. Zadania – Przypomnienia o ważnych czynnościach do wykonania w systemie, np.:
- zapłata podatków,
- uzupełnienie danych w zakładce Firma.
7. Planer płatności – Służy do zarządzania płynnością finansową. Umożliwia:
- ocenę, czy dostępna gotówka wystarczy na pokrycie zobowiązań,
- prognozę wyniku finansowego na najbliższe 4 tygodnie,
- łączenie operacji bankowych z fakturami przychodowymi i kosztowymi.
8. Księgowość – Moduł do zarządzania księgowością, który pozwala m.in. na:
- generowanie i wysyłkę deklaracji (JPK_VAT, KPiR, EW),
- przegląd ewidencji pojazdów i ich przebiegów,
- zarządzanie środkami trwałymi.