W serwisie dostępnych jest osiem zakładek:


1. Start – Dostarcza najważniejsze dane księgowe oraz szybki dostęp do kluczowych funkcji, takich jak wystawienie szybkiej faktury. ,


2. Dokumenty – Służy do wgrywania skanów faktur kosztowych.
Dla użytkowników korzystających z pakietu obsługi księgowej zakładka umożliwia:

  • przekazywanie dokumentów do księgowej,

  • zarządzanie widocznością poszczególnych skanów (decyzja, które dokumenty mają być widoczne dla księgowej).


3. Fakturowanie –  Moduł do:

  • wystawiania faktur przychodowych,
  • wyszukiwania i przeglądania faktur,
  • zarządzania kontrahentami,
  • podglądu statusów faktur: zapłacone, przeterminowane, oczekujące.


4. Monitoring płatności – Rozszerzenie modułu fakturowania, które umożliwia:

  • kontrolę płatności za wystawione faktury,
  • wysyłanie powiadomień do kontrahentów,
  • przegląd największych dłużników i stopnia przeterminowania płatności,
  • łączenie operacji bankowych z fakturami sprzedaży.


5. Koszty – Moduł do zarządzania fakturami kosztowymi, który umożliwia:

  • przegląd opłaconych i nieopłaconych kosztów,
  • łączenie operacji bankowych z fakturami kosztowymi.


6. Zadania  –  Przypomnienia o ważnych czynnościach do wykonania w systemie, np.:

  • zapłata podatków,
  • uzupełnienie danych w zakładce Firma.


7. Planer płatności – Służy do zarządzania płynnością finansową. Umożliwia:

  • ocenę, czy dostępna gotówka wystarczy na pokrycie zobowiązań,
  • prognozę wyniku finansowego na najbliższe 4 tygodnie,
  • łączenie operacji bankowych z fakturami przychodowymi i kosztowymi.


8. Księgowość Moduł do zarządzania księgowością, który pozwala m.in. na:

  • generowanie i wysyłkę deklaracji (JPK_VAT, KPiR, EW),
  • przegląd ewidencji pojazdów i ich przebiegów,
  • zarządzanie środkami trwałymi.