FAQ
Dzięki systemowi e-Księgowość klient może mieć pełną kontrolę nad swoimi finansami i zarządzać nimi w jednym miejscu. System automatycznie przygotowuje prze...
pt, 13 Cze, 2025 o 12:49 PO POŁUDNIU
Usługa aktywowana jest dla jednej działalności. Jeśli masz dwie firmy – dla każdej musisz oddzielnie aktywować usługę. Nie ma możliwości obsługi dwóch firm ...
pon, 31 Paź, 2022 o 1:53 PO POŁUDNIU
Jest to udogodnienie, które pozwoli Ci wystawić faktury Twoim kontrahentom w trzech szybkich krokach. Szybką fakturę można wystawić w zakładce Start. W w...
pon, 31 Paź, 2022 o 1:56 PO POŁUDNIU
Problemy można zgłaszać osobiście w placówkach Banku, kontaktując się z bankiem lub kontaktując się z PKO Finat telefonicznie: (22) 100 40 81 od poniedzi...
śr, 2 Lis, 2022 o 2:08 PO POŁUDNIU
Nowy właściciel może zgłosić się samodzielnie poprzez złożenie wniosku dostępnego w pasażu w systemie transakcyjnym banku w placówce lub w serwisie tran...
śr, 2 Lis, 2022 o 2:25 PO POŁUDNIU
Twoje dane są w pełni bezpieczne. W trakcie uruchamiania usługi e-Księgowość konieczne jest pisemne wyrażenie zgody na przekazywanie danych, m.in. na tem...
śr, 2 Lis, 2022 o 2:21 PO POŁUDNIU
Usługa jest dostępna w serwisie transakcyjnym iPKO 24h, 7 dni w tygodniu.
śr, 2 Lis, 2022 o 2:15 PO POŁUDNIU
W Systemie dane dotyczące bezpośrednio firmy zaktualizować można w zakładce Ustawienia/Firma Jedyną daną, której Użytkownik samodzielnie nie będzie...
pt, 13 Cze, 2025 o 12:52 PO POŁUDNIU
O zmianie formy prawnej powinieneś poinformować zarówno bank, jak i PKO Finat. Uaktualnienia informacji w banku musisz dokonać bezpośrednio w placówce, a...
śr, 2 Lis, 2022 o 2:12 PO POŁUDNIU
Wysyłanie plików JPK z systemu zazwyczaj trwa kilka minut, jednak status wysyłki w systemie zostanie zmieniony na "wysłany" dopiero po przyjęciu ...
pt, 13 Cze, 2025 o 12:53 PO POŁUDNIU