W systemie e-Księgowość została wprowadzona możliwość dodawania komentarzy do dokumentów, które są widoczne zarówno po stronie księgowego jak i klienta. Klient po otrzymaniu informacji o zamieszczonym komentarzu może na niego odpowiedzieć. Dodatkowo istnieje możliwość opisania wgranych skanów dokumentów. 


Opis skanu

1. Dodanie opisu skanów do wgranych dokumentów dostępne jest w zakładce Dokumenty.


W celu dodania opisu należy w zakładce Do zatwierdzenia lub OCR i Weryfikacja nakierować myszką na czarną ikonę ołówka. 


 

Następnie należy wprowadzić treść i kliknąć enter



Opis będzie widoczny przy skanie dokumentu.


W przypadku zawarcia umowy o usługi księgowe wprowadzony opis będzie także udostępniony po stronie osoby księgującej dokument podczas księgowania dokumentów w zakładce IBV pod opisem transakcji gospodarczej. 




Dodanie komentarza przy fakturze sprzedaży 


W celu dodania komentarza do faktury sprzedażowej należy przejść do zakładki Fakturowanie/Faktury, kliknąć kursorem myszy na wybrany dokument, otworzyć podgląd dokument poprzez kliknięcie na niego, a następnie wybrać przycisk Komentarze


 

W nowym oknie należy uzupełnić pola.



Dodany komentarz będzie widoczny przy fakturze na liście faktur.



Informacja o dodaniu komentarza

Księgowy prowadzący może do dokumentu dodać komentarz z pytaniem dotyczącym dokumentu i przypisać do niego Klienta. Użytkownikowi przypisanemu do komentarza wytworzy się zadanie oraz otrzyma on/a wiadomość e-mail. Klient będzie mógł przejść od razu do dokumentu z komentarzem z poziomu odebranej wiadomości e-mail lub z poziomu zadania po zalogowaniu do systemu. Dodatkowo w oknie pełnego zamknięcia miesiąca została dodana nowa sekcja z informacją do ilu dokumentów jest brak odpowiedzi Klienta.