W systemie e-Księgowość została wprowadzona możliwość dodawania komentarzy do dokumentów, które są widoczne zarówno po stronie księgowego jak i klienta. Klient po otrzymaniu informacji o zamieszczonym komentarzu może na niego odpowiedzieć. Dodatkowo istnieje możliwość opisania wgranych skanów dokumentów.
Opis skanu
1. Dodanie opisu skanów do wgranych dokumentów dostępne jest w zakładce Dokumenty.
W celu dodania opisu należy w zakładce Do zatwierdzenia lub OCR i Weryfikacja nakierować myszką na czarną ikonę ołówka.
Następnie należy wprowadzić treść i kliknąć enter.
Opis będzie widoczny przy skanie dokumentu.
W przypadku zawarcia umowy o usługi księgowe wprowadzony opis będzie także udostępniony po stronie osoby księgującej dokument podczas księgowania dokumentów w zakładce IBV pod opisem transakcji gospodarczej.
Dodanie komentarza przy fakturze sprzedaży
W celu dodania komentarza do faktury sprzedażowej należy przejść do zakładki Fakturowanie/Faktury, kliknąć kursorem myszy na wybrany dokument, otworzyć podgląd dokument poprzez kliknięcie na niego, a następnie wybrać przycisk Komentarze.
W nowym oknie należy uzupełnić pola.
Dodany komentarz będzie widoczny przy fakturze na liście faktur.
Informacja o dodaniu komentarza
Księgowy prowadzący może do dokumentu dodać komentarz z pytaniem dotyczącym dokumentu i przypisać do niego Klienta. Użytkownikowi przypisanemu do komentarza wytworzy się zadanie oraz otrzyma on/a wiadomość e-mail. Klient będzie mógł przejść od razu do dokumentu z komentarzem z poziomu odebranej wiadomości e-mail lub z poziomu zadania po zalogowaniu do systemu. Dodatkowo w oknie pełnego zamknięcia miesiąca została dodana nowa sekcja z informacją do ilu dokumentów jest brak odpowiedzi Klienta.